چرا نشد؟؟؟
تاريخ : سه شنبه 24 ارديبهشت 1392برچسب:, | 11:16 بعد از ظهر | نویسنده : نائب الزیاره حرم شهدا

 خدايا من هر زمان پيش خود گفتم كه ديگر مهيا و مجهز شده‌‌ام و برخاستم براي خواندن نماز در برابرت و با تو به راز پرداختم تو بر من چرت و خواب آلودگی را مسلط كردي در آن هنگامي كه داخل نماز شدم و حال مناجات را از من گرفتي در آن وقتي كه به راز و نياز پرداختم، مرا چه شده است كه هرگاه با خود گفتم باطن و درونم نيكو شده و نزديك شده از مجالس توبه‌كنندگان مجلس من، گرفتاري و پيش آمدي برايم رخ داده كه پايم لغزش پيدا كرده و ميان من و خدمتگزاري‌ات حائل گشته؟

1- اي آقاي من، شايد مرا از در خانه‌ات رانده‌اي و از خدمتت دورم كرده‌اي 
2- يا شايد ديده‌اي که حقت را سبک میشمارم پس دورم كرده‌اي
3- يا شايد ديده‌اي از تو رو گردانده‌ام پس خشمم كرده‌اي
4- يا شايد مرا در جايگاه دروغگويانم ديده‌اي پس رهايم كرده‌اي
5- يا شايد ديده‌اي سپاسگزار نعمت‌هايت نيستم پس محرومم ساخته‌اي
6- يا شايد مرا در مجلس علما، نيافته‌اي پس خوارم كرده‌‌اي
7- يا شايد مرا در زمره غافلانم ديده‌اي پس از رحمت خويش بي بهره ام كرده‌اي
8- يا شايد مرا مأنوس با مجالس بيهوده گذرانم ديده‌اي پس بین من و آنها دوستی برقرار کرده ای (و مرا به آنها واگذاشته ای)
9- يا شايد دوست نداشتي دعايم را بشنوي پس از درگاهت دورم كرده‌اي
10- يا شايد به جرم و گناهم كيفرم داده‌اي
11- يا شايد به بي شرمي‌ام مجازاتم كرده‌اي

پس اگر از من بگذري پروردگارا بجاست. چون بسيار اتفاق افتاده كه از گنهكاران پيش از من گذشته‌اي... 

 

صحیفه سجادیه



نظرات شما عزیزان:

بنده گنهکار
ساعت11:41---1 خرداد 1392
سلام دوست خوب. حرفهایت به دلم مینشیند انگار از دلم خبر داری و اینها حرفهای من است .خیلی ناامیدم به ته خط رسیدم برایم دعا کن من که بنده گناهکار خدایم هیچ جوابم نمیدهد خسته ام خیلی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: